The weekly rant

Jag är så less på all denna rutin som mitt liv innehåller just nu. En typisk vecka innebär:

Jobb, dialys, sova
Jobb, sova
Jobb, dialys, sova
Jobb, fotboll, sova
Jobb, dialys, sova
Hm, ska man försöka göra nåt vettigt? Nä, orkar inte. Sova
Typ samma som ovanstående.

Just nu är jag faktiskt överlycklig över att fotbollsträningen har börjat.
Det erbjuder någon sorts omväxling i mitt annars extremt monotona liv.

Är jag konstig som faktiskt önskar att livet hade varit utan alla dessa måsten?
Är det så mycket begärt att få leva sin korta tid här på jorden på sina egna villkor?
Måste man verkligen följa alla normer, eller kan man välja sitt eget öde?

Jag vet redan svaret, det är det som gör att jag är så less just nu...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tycker att du gör det så otroligt bra som jobbar& spelar fotboll fast du går på dialys. Jag hoppas att du inom snar framtid får en ny njure.

2012-05-16 @ 08:33:58
Postat av: Pernilla

Jo, glömde säga att du har en jättebra blogg....

2012-05-16 @ 08:35:49
Postat av: Robin

Tack så mycket Pernilla!

Jag orkar väl knappt med, men man måste ju.

Om inte annat så för att få dagarna att gå.

2012-05-16 @ 08:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0