Tänkte göra en lista, bara för att uppdatera den här jäkla bloggen!

Du heter: Carl Robin Halvarsson

Smeknamn: Jadu, Rambo, El Robinho, krabban, Bia

Låt som när du är ledsen sörjer till?: One by one (only the good die young)

Beroende av: Mediciner, haha

Vad tror folk om dig?: Ingen aning, skulle vara kul att få veta =)

Stämmer det?: ...

Vad får du oftast komplimanger för?: Komplimanger? Ingen aning, men det har varit en del killar som har stött på mig på krogen, så någonting måste man ju ha till sin fördel ;)

Vad säger du för att imponera på någon?: Bra fråga, jag brukar mest bara försöka vara rolig.

Hur imponerar man på dig?: genom att ha en intressant personlighet, det gillar jag.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, tyvärr =) Men alla skratt är bra skratt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:Du har nu mindre än 25kr kvar på ditt kort...

Var bor du?:Brunflo, Östersunds kommuns soptipp

Trivs du där?: Det funkar, men vore nog roligare att bo där man känner någon

Äger du några converse: Med min lön? Haha, skulle inte skaffa såna ens om jag hade råd

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på vad man är sugen på. Fast vatten är ändå godast

Brukar du bli för full: I stort sett aldrig, slutar när jag känner att jag fått nog

Vad har du för mobil operatör: Hallebopp!

Är du allergisk mot något: Ididoter! Och till viss del mjölkprodukter

Har du haft sex idag: hehe, idag? menar du inte överhuvudtaget?

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Robin

Vem ringde du senast?: Morsan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:^^

Antal timmar sömn inatt: 6-7

Sov du ensam:Självklart, dum fråga =)

Brukar du komma i tid: till 95%, man har väl missat nån buss emellanåt

När mår du bra: Minns faktiskt inte när det hände senast

När blev du fotad senast: Nån vecka sedan

Hur känner du dig nu: Helt okej. Inte överdrivet glad, men inte nere heller.

Vanligaste färg på dina kläder: Det varier. Men ofta minst ett svart plagg.
Vad tycker du om fötter: Dom är bra för att hålla balansen med.

Vad saknar du: Brorsan, mina syskon, ett roligare liv ;)

Hade du en bra kväll igår: Den gick väl an.

Favorit dryck på morgonen: Vatten, minst 2 glas.

Rakar du benen: Har ingen anledning att göra det.

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 23-00

Är du blyg?: Beror på situationen.

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte, men jag tycker om lagsporter.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är mer personliga.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte nu längre..

Har du spytt offentligt:Inte vad jag kan komma på.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Klä upp mig i riktigt sexiga kläder, flörta med nån snubbe och sen dissa honom totalt! ...nä förresten, det är inte min stil.

Är du nöjd med ditt liv: I stort, jao.

Är du bortskämd: Jag har hälsan i behåll, till större delen. Så kan väl inte direkt klaga.

Vad gör du i morgon: Far och hälsar på farsan, det var ett tag sen.

Vad är det värsta du vet?: Svårt att säga det absolut värsta, finns så mycket dåligt i världen.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: För mycket =P

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Will Smith är väl den enda jag kommer på i skrivande stund, men det finns en hel del som jag ser upp till.

Vad längtar du till?: Den dagen jag äntligen reser till Japan =)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja för sjutton, varför skulle man umgås med dåliga vänner för?

Vad använder du för shampoo?: Det varierar.

Vad är det finaste du fått?: Livet tillbaka!

En speciell dag du minns: Finns för många speciella dagar för att säga någon.

Hur gammal är du: Man frågar inte en dam om hennes ålder! Personligen så är jag för gammal.

Tycker du om någon just nu:Tycker om många, men inte på något speciellt sätt.

Du samlar på: Dagar! Är uppe i nästan 10.000 nu!

Gröna eller röda äpplen: Goda äpplen såklart!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Är aldrig arg eller ledsen =P

Gillar du golf: Inte direkt.

Vilken tid gick du upp idag: 07:45

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja såklart! Duh!

Har du strumpor på dig nu: Nix

Är det okej att gråta: Självklart, det är hälsosamt.

När grät du senast: Minns inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bra fråga. Finns många saker man vill göra.

Bär du glasögon eller linser: Nix

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Bryr mig inte så länge kläderna är bekväma.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag ger upp i mina försök att somna om.

Har du piercing: Nope.

Vill du gifta dig: Inte i nuläget.

Vill du ha barn: Ja...

Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: Inte enligt mig, men jag tycker det är kul.

Är du flygrädd: Nä, men höjdrädd.

Hur vig är du: Har kunnat lägga benet bakom huvudet, vet inte om jag kan det längre.

Är du musikalisk?: Inte för fem öre.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!!!

Vilken är din favoritglass: Kommer inte ihåg vad den heter.

Tror du på ett liv efter döden: Dum fråga, är man död så lever man ju inte, duh!

Tycker du om sushi: Det är gott, allafall den svenska varianten. Vill gärna smaka den riktiga nån dag.

Vad äter du helst när du ser på film: Inte popcorn allafall.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nix.

Har du tandläkarskräck: Näe, bara dumt.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll/natt

Vilken ögonfärg har du: Gråblå, har jag hört

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nix, vette fan hur det skulle gå till.
Biter du på naglarna: Mmm, dålig ovana.

Röker eller snusar du: Röker, men måste sluta snart, av flera skäl!

Har du skrivkramp nu: Kan man få skrivkramp av ett tangentbord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0