Jaha, då var man här igen.

Tänkte börja med en liten uppdatering över mitt liv, ifall någon är intresserad.

  • Jag har jobbat på Samhall i drygt 4 månader.
  • Jag har jobbat på Max hamburgerrestaurang i över en månad.
  • Jag börjar jobba 75% på Max från och med 1 november, kommer bli skoj =)
  • Jag är grymt less på min kropp. Får knappt äta något längre, och tål inte laktos så mjölk är borta. =(
  • Har nyss fått två nya mediciner, så nu äter jag 3 stycken, plus D-vitamin.
  • Har blivit ombedd att helt sluta röka, vilket jag ändå har tänkt göra.
  • Tänker ta en sista fylla denna helg, sen tänker jag vara nykter tills jag nått målet på 100 kg, 19 kvar.
  • Kommer försöka blogga så mycket som möjligt, delvis för att tänka på något annat än rökning.

Tja, det var väl det mesta, får se vad det blir i nästa inlägg! ^^

//Robin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du har blogg:) hoppas dit liv e bra...bra att du ska sluta röka! ja e åxå laktos intolerant så jag kör på valios produkter fungerar skit bra:)kram

2010-10-14 @ 21:19:35
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Jessica

havre mjölk smakar apa..hehe därför kör ja på valios...dyrt men smakar som vanligt iaf...annnars kan man ju köpa laktos tabelter på apotetket så kan man göra som vanligt om man vill:) jo bra här...så du jobbar på max....synd att ja inte gillar det då...fast salladen e god:D

2010-10-14 @ 21:29:05
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0