Sorry, inga bilder än...

Försöker fortfarande förstå mig på min kamera så det blir så bra bilder som möjligt, och så måste jag ju faktiskt hitta något intressant att fota också =)

Till att börja med vill jag tacka idioten som sölade ner min uteplats med Yoghurt i lördags natt. När jag kom hem hade det bosatt sig mellan 50-100 flugor på staketet...

De försvann iofs när det blev mörkt, men jag är ganska säker på att dom sitter där igen imorgon, så jag får nog köpa en burk insektsmedel eller något.

I övrigt så vill jag dedikera två låtar till två personer som jag saknar. Jag blir tårögd varje gång jag hör dom.

Dragonforce: Heartbreak Armageddon



Queen: No One But You ( Only the Good Die Young )



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du talar om mig. ;).

2009-09-22 @ 21:00:49
URL: http://nixxi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin fina låtar du valt



Kramiz din mor

2009-09-22 @ 21:03:37
Postat av: mami

nu e de tamefan dax att uppdatera

2009-10-14 @ 00:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0